خط تولید پروفیل upvc

خط تولید پروفیل upvc، مجموعه ای از قطعات، دستگاه ها و تجهیزات است که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و برای تولید انواع پروفیل های یو پی وی سی، قابل استفاده در ساخت درب و پنجره upvc به کار می روند. همه ما با درب و پنجره upvc آشنایی داریم و مزایای آن برای ساختمان ها در جلوگیری از اتلاف انرژی را هم می شناسیم. راه اندازی خط تولید پروفیل یو پی وی سی این امکان را فرآهم می سازد تا صنایع و کارگاه ها، پروفیل ها را در نهایت کیفیت و با رعایت استانداردهای جهان، تولید و به صنعت درب و پنجره ارائه دهند.

نکات مهم برای خرید و راه اندازی خط تولید پروفیل یو پی وی سی 

خط تولید پروفیل یو پی وی سی با بهترین مصالح اولیه، مرغوب و با قیمت مناسب طراحی و ساخته شده است. قطعات به کار رفته در این خط تولید، همه بادوام و مقاوم هستند و در طولانی مدت، کارایی خود را حفظ می کنند. در خرید خط تولید پروفیل های upvc باید به نکات مهمی توجه داشته باشید که در ادامه بیان می کنیم.

ابعاد و اندازه خط تولید پروفیل ها را با محوطه کارگاهی، به درستی اندازه گیری کنید. قیمت خط تولید پروفیل یو پی وی سی نیز اهمیت دارد بنابراین باید بودجه مالی مناسبی را در نظر بگیرید. میزان مصرف مواد اولیه و مصرف برق در هر ماه، مدیریت تولید را ساده تر می کند. این نکات را فراموش نکنید.

ویژگی ها و مشخصات فنی خط تولید پروفیل شرکت تلاش ماشین

تمام قسمت های خط تولید پروفیل upvc، تولیدی در شرکت تلاش ماشین، از اکسترودر گرفته تا نقاله ها، بخش خنک کننده، موتور الکتریکی، قطعات و اتصالات، سیستم های ابزار دقیق و قسمت بسته بندی، همگی از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند.

اکسترودر، محل ذوب مواد اولیه upvc و مخلوط کردن آنها است؛ بخش قالب گیری، مجهز به ابزار دقیق و پنل کنترل پیشرفته بوده و شرایط تنظیم ابعاد استاندارد پروفیل ها را فراهم می سازد. این خط تولید به گونه ای طراحی شده که در مصرف برق، بهینه عمل می کند.

شرکت تلاش ماشین، با طراحی منحصر به فرد این خط تولید، مسیر را برای کارآفرینی هموارتر نموده است. پروفیل هایی که با خط تولید پروفیل upvc در این شرکت تولید می شوند، قابل رقابت با نمونه های خارجی هستند. برای افرادی که به دنبال راه اندازی کارگاه ساخت پروفیل می باشند، این محصول را پیشنهاد می دهیم. خرید خط تولید پروفیل upvc برای کارگاه های تولید درب و پنجره های upvc هم خرید خط تولید به منزله فراهم کردن تمام امکانات در تولید بهترین پروفیل است. برای مشاوره خرید می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید

امروزه خط تولید پروفیل یو پی وی سی در سازه های ساخته شده تولید شده توسط انسان ها کاربرد های فراوانی دارد. یو پی وی سی به معنای sunplasticised poly vinyl به معنای pvc سفت شده است که حالت نرم آن توسط افزودنی هایی از بین رفته است. یو پی وی سی میل به ترکیب بسیار پایینی دارد لذا دوام و استحکام آن زیاد است. جالب است که پی وی سی نسبت به نور و گرما حساس است به همین خاطر در فرآیند یو پی سی پایدار کننده ایی به آن اضافه می گردد.

مزایای درب و پنجره های یو پی وی سی بسیار زیاد است که می توان به سبک بودن و نصب و اجرای آسان،  عدم پوسیدگی ، زنگ نزدن، ترمیم کم هزینه در صورت وارد شدن صدمه با عایق،  مقاوم در برابر  صدا، گرما، سرما می باشد و با هزینه های مقرون به صرفه و همچنین صد در صد قابل بازیافت بودن آن می باشد.

خط تولید پروفیل یو پی وی سی ساخت شرکت تلاش ماشین جی با بهره مندی از بهترین و به روز ترین تکنولوژی روز دنیا می تواند انتخابی ایده آل برای تولید کنندگان پروفیل باشد. استفاده از سیستم مدار کشی مارپیچی یا حتی توزین به روش دو رنگ با دستگاه اکسترودر های پر قدرت در انواع مدل های مختلف دارای برنامه های فول plc و سیتم اخطار آنلاین تولید با استفاده از سیستم تغذیه در مارپیچ جهت رانش راحت تری مواد به داخل سیلندر با وان وکیوم خنک کن تمام استیل خالص 12 متری دارای محرک در 3 محور x-y-z در صورت برقی و دستی با کشنده پر قدرت با طول 7/2 متر با استفاده از موتور گیربکس کرانویل پینیون آلمان با اره میزی با دقت plc دارای تیغه آلمانی همراه با مکنده براده اتوماتیک با سیستم اندازه  به صورت چند الکترونیکی است. ضمنا به درخواست خریدار سیستم نصب گسست و لیبل زن و حتی لمینت آنلاین بر روی پانل تعبیه می گردد.

قیمت خط تولید پروفیل upvc

راه اندازی خط تولید پروفیل upvc

فروش خط تولید پروفیل upvc

دستگاه خط تولید پروفیل upvc